Fråååga!

Hej igen!! haha jag vet att jag precis la upp ett två inlägg!! Men jag kan inte hålla mej efter som vi har fått en fråga av Ronja!! (klicka på länken så kommer ni til hennes blogg) Hon frågade hur våran/min dag hade varit!! och då kom jag på att vi faktiskt inte skriver så mycket om våran vardag och om oss själva! Men sån e våran blogg!! Tycker ni det är bra eller vill ni att vi ska skriva mer om vad vi gör på dagarna? Svara gärna!! Med respons från er läsare blir vi bättre!!

Men iallafall! Min dag har varit bra!! Vi började 8.10 med svenska :( trök sedan hade vi blåsinstrument! hahah mobba inte.... det är inte det roliga med musikklass!! sedan hade vi spanska! gjorde inte ett skit på den lektionen... jaja.. orkar inte skriva mer! Men om jag ska beskriva min dag kortfattat med tre ord så har den varit GOD/BLÅSIG/FÅDÅLIGTPÅMATTEPROVET

/APPEEE!
Kände att detta inlägget blev lite mycket text så här får ni en grym låt!


Kommentarer
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN]

Absolut! Lägg till mig och säg till så lägger jag till dig! :)

2011-10-04 @ 19:32:06
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN]

Vad kul! :) Maila mig på [email protected] med en tid du vill köra samt om du har några tips på hur vi ska lägga upp det hela. :)

2011-10-04 @ 19:54:27
URL: http://sandratorn.se
Postat av: - A N N A

sv: Tack så mkt!:)

Okej va kul! Jag följer er nu, säg till när ni följer mig;)

2011-10-04 @ 20:29:28
URL: http://takenbyablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0