VEM ÄR MAN???

Jag undrar verkligen vem man är egentligen, livet är en fest och man skall vara så otroligt tacksam för den man är och alla (nästan) är verkligen vackra på sitt sätt!! jag blir alltid väldigt känslosam när jag lyssnar på Håkan, han är den klokaste människan på jorden och jag är så glad över att han får göra musik. två timmar kvar tills det är början på ett nytt dygn, vart tar alla dagar vågen? det är så mycket man borde göra..... livet är dock låååååååååång så vi kommer nog hinna allt vi ska, det ska jag se till! hoppas inte att någon där ute älskar någon som älskar en annan för det suger kan jag gissa!!
tror jag är sån här för att min mammut rymde förut, är inte riktigt mig själv ännu, hoppas hon kommer tillbaka. Görel om du är där ute vill jag att du kommer hem nu!! (ska inte skriva när jag är i upplösnings tillstånd) tänk er en mamma som förlorat sitt barn... jajaj vet att ni är med mig kära läsare, LOVE LOVE LOVE LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kommer tillbax ska du se!

2011-10-03 @ 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0