easter bitch!

Använde en begagnad rubrik från 1800-talet! ^^
Då har vi gått ut med bloggen till några apekatter!
Men nu ni börjar läsa kommer ni vara fast i våran spookeey värld! Näpp inte spookey men glamouuu!!
Idag är det fredag MMMHMMMAHHAMAMMAMAHH!!!

It´s Party all day! Förutom att peder gav oss oförbrett läxförhör och att vi ska springa slingan två varv på tid men jajajajajaja! Om man gör sitt bästa vinner man!!! (funkar för moosen iallafall)

Bye alla solblekta örunmuffar!!
Nu ska jag visa min och kajsas pojvänner ;)

Kajsaaas!
En dynggo kille la till mig på FB idag, känner han inte riktigt men tror jag sett honom någonstans... skit snygg i alla fall, går verkligen i gång på tuppkammen. vågar man adda? vill ju inte att han ska se mina fula bilder. Funderar på att fråga om blinddate ist?? LOVE U ALL
Miin!!! <3

Tackooheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0