VÄLKOMMNA!!

NU är det äntligen dags för lite högkvalitativ bloggläsning! här på apekatten bjuds det på både det ena och det andra och kanske det fjärde.. MEN FRAMFÖR ALLA REN OCH SKÄR DAMP, HÄR GÅR VI LOSS NÄR VÄRLDEN HAR FÅTT NOG AV OSS. Alla är välkomna bara ni kan läsa och skratta, alltid är det fest!!! man måste vara partyyy kung för att få följa den här bloggen. Man måste flyta med stil och hålla huvudet högt inga nolifers/wannabees/hamstrar (dvärg och öken är ett undantag) är välkomna. Jag och apekatten nr 2 är bäst och ingen kommer någonsin bli lika bra som vi, faktum kvarstår. (Önskar jag visste hur man till såna roliga gubbar som gör miner i bloggen, så jävla roliga!!)
Vi kan ju dryga ut inlägget med en vecko redovisning===tada!!
ONsdag- träffa apekatten, sova, äta, spela WoW.
TOrsdag- hänga med apekatten, inta föda, vila, gamea WoW.
FRedag- mötas upp med apekatten, bespisa, slagga, lira WoW.
(kommer inte på så mycket mer så jag bestämmer att veckan tar slut där)
hej då alla glad (ledsna får inte ta åt sig av hejdået) love u all XOXO din föralltid bloggande Apekatt!! XDXDXDXDXD :PPPPppppPPpPPpp (vad betyder egentligen PpppP grejen?? svar får en länk; sveriges största blogg snart! (XDXD))

Kommentarer
Postat av: beundrare

Ni två är grymma!! önskar jag var lika balla som er, älskar er blogg, den gör mig hel (L)(L) // www.tjejmedblogg.som//

2011-09-27 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0